tirsdag 28. september 2010

Prøvekjøring 2

Da har vi lånt nok en bil for å finne den rette bilen. Denne gangen var det en Citroën Grand C4 Picasso som vi fikk låne av Bilhuset Midtbyn AS i Trondheim. Må jo si at det ikke er så stor forskjell fra Peugeot 5008 som vi prøvde sist, samme motorytelse og samme type løsninger på det meste. Personlig så må jeg si jeg likte Peugeot 5008 best, men som sagt så er de temmelig like da


Veldig god plass og fleksibel løsning med 7 seter hvor de 5 setene bak kan legges ned separat, og dermed gi så stor bagasjeplass som man trenger


Her ser man en fiffig detalj, den er utstyrt med kjølerom for mat og drikke. Men jeg må jo innrømme at jeg aldri har savnet det da


Og slik tar den seg ut på parkeringsplassen vår, viktig det også :-)

2 kommentarer:

  1. Tror copy og paste ble brukt flittig under konstruksjonen av en av modellene der, Peugeot 5008 er vel den nyeste. Har aldri kjørt eller sittet i en Picasso eller 5008, men ut fra bildene syns vi løven er den stiligste av de to.

    SvarSlett
  2. Hei Arve og Matilde
    Ja de er temmelig like disse to ja, men jeg ser at Peugeot 5008 har kommet bedre ut på tester. Og du har nok helt rett, det er den med løva som er stiligst både utenpå og inni.

    SvarSlett